پشتیبانی رسانه ملی از امنیت و سلامت غذایی

15:00 - 27 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۱۱۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رئیس سازمان دامپزشکی ایران در نشست مشترک با مدیر شبکه یک، اطلاع رسانی و برنامه‌های تلویزیونی را پشتوانه ارزشمندی برای سلامت غذایی دانست.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از گزارش روابط عمومی شبکه یک، رئیس سازمان دامپزشکی ایران در نشست مشترک با مدیر شبکه یک، اطلاع رسانی و برنامه‌های تلویزیونی را پشتوانه ارزشمندی برای سلامت غذایی دانست.
 
در این نشست دکتر علیرضا رفیعی پور ضمن تشریح فعالیت‌ها و وظایف خطیر سازمان دامپزشکی، موضوع امنیت غذایی را مسئله‌ای مهم برای آرامش افکار عمومی جامعه دانست و گفت: حوزه دامپزشکی کشور با بیش از ۴۰۰ خدمت، امنیت و سلامت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد ملی را تضمین می‌کند.
 
وی همچنین ضمن تقدیر ازپخش برنامه«مجله دامپزشکی» شبکه یک سیما، از حمایت‌های همه جانبه سازمان صدا و سیما برای اطلاع رسانی عمومی از خدمات دامپزشکان تشکر کرد و گفت: آماده ایم در کنار رسانه ملی برای تولیدات مشترک هم افزایی کنیم.
مجید زین العابدین مدیرشبکه یک سیما نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این شبکه درحوزه‌های سلامت محوری و رونق تولید گفت: برنامه‌های اجتماعی، خانواده و سریال ها، بستر مناسبی برای گفتمان سازی سلامت غذایی مردم است. مدیر شبکه یک در این جلسه اعلام آمادگی کرد برای تولید سریال از مشاغل مرتبط دامپزشکی پیشنهاد‌های محتوایی سازمان دامپزشکی برای فیلمنامه نویسی در اختیار هنرمندان حوزه نمایش قرار گیرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *