پازوکیان: حاشیه‌های مسابقات «ژیمناستیک برای همه» را مدیریت کردیم

13:56 - 26 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک گفت: هیجانات برخی مادران باعث شد حاشیه‌های کمی در خلال مسابقات ایجاد شود که ما این حاشیه‌ها را مدیریت کردیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، منیژه پازوکیان در خصوص رقابت‌های «ژیمناستیک برای همه» که در رامسر برگزار شد اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های «ژیمناستیک برای همه» در سطح خیلی وسیعی برگزار شد و در نوع خود بی‌نظیر بود. ما تا الان مسابقات بانوان را در این حجم برگزار نکرده بودیم.

وی ادامه داد: ۵۱ تیم از ۱۵ استان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. البته هیجانات برخی مادران باعث شد حاشیه‌های کمی در خلال مسابقات ایجاد شود که ما این حاشیه‌ها را مدیریت کردیم. از مربیان خواستیم اگر اعتراضی نسبت به نتایج دارند آن را به صورت مکتوب برای فدراسیون ارسال کنند و تا امروز تنها یک اعتراض برای فدراسیون ارسال شده که نشان می‌دهد سایر اعتراض‌ها به خاطر احساسات مادران بوده و منطقی پشت آن نبوده است. البته به اعتراض کتبی که به فدراسیون ارسال شد رسیدگی خواهد شد تا حق کسی پایمال نشود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: نکته مهم در شاخه «ژیمناستیک برای همه» این است که نتایج اهمیت چندانی در آن ندارد و بیشتر جنبه همگانی دارد و به همین خاطر هم است که به تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مدال اهدا شد. البته فردی در حین مسابقات تلاش کرد از احساسات مادران سواستفاده کند که مسئولان حراست این اجازه را به وی ندادند. به هر حال شاخه «ژیمناستیک برای همه» در ایران سابقه خیلی کمی دارد و زمان می‌برد تا فرهنگ آن جا بیفتد.

پازوکیان در مورد اینکه گفته شده پلیس به خاطر درگیری‌هایی که وجود داشت در محل برگزار مسابقات حاضر شد، گفت: پلیس از همان ابتدا در بیرون از محوطه مسابقه حضور داشت، چون این مسابقات تعداد زیادی شرکت کننده داشت و ما حتی برای برگزاری مسابقات از شورای تامین استان مجوز‌های لازم را کسب کرده بودیم و حضور پلیس هم به خاطر برقرار امنیت مسابقات بود.

وی در مورد موافقت فدراسیون جهانی ژیمناستیک با حضور بانوان محجبه ایران در رقابت‌های بین الملی آکروباتیک ژیمناستیک گفت: این اتفاق یک موفقیت بزرگ برای ژیمناستیک ایران است که باعث شد بانوان ژیمناستیک‌کار ایران سرشار از انگیزه شوند. برنامه‌های زیادی برای برگزاری کلاس‌های مختلف داوری و مربیگری در آکروژیم داریم و خبر‌های خوبی در خصوص این رشته جذاب در راه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *