رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رستم‌پور: خوشحالم به آرزوی دوران کودکی‌ام رسیدم/ درخشش در المپیک دور از دسترس نیست

10:34 - 27 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۷۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: از دوران کودکی خیلی دوست داشتم برای تیم ملی ایران بازی کردم و خوشحالم که توانستم به آرزویی که می‌خواهم برسم.

مایک رستم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم بسکتبال شیمیدر مقابل اکسون در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی مقابل اکسون داشتیم زیرا این تیم جزو بهترین تیم‌های لیگ ایران است و خیلی خوشحال هستیم که بازی را پیروز شدیم. تلاش بازیکنان خیلی به ما کمک کرد تا این اتفاق رقم بخورد.

وی در مورد اینکه تیم شیمیدر در فصل جاری لیگ بسکتبال چه جایگاهی را کسب خواهد کرد، گفت: لیگ امسال جزو بهترین لیگ‌های چند سال اخیر است زیرا چند تیم حضور دارند که برای قهرمان شدن می‌جنگند و همین موضوع باعث شده تا کیفیت مسابقات افزایش چشمگیری پیدا کند. تیم‌های پایین جدول هم مقابل تیم‌های بالای جدول پیروز شده‌اند و این نشان از نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر دارد. مربی بزرگی در تیممان داریم و امسال خیلی سخت در حال تلاش هستیم تا بتوانیم ضمن برطرف کردن اشتباهات‌مان بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

عضو تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران گفت: بدون شک یکی از عوامل تاثیرگذاری که می‌تواند به بالارفتن کیفیت مسابقات کمک کند حضور بازیکنان خارجی خواهد بود. به هر جهت بازیکنان خارجی از تجربیات بالایی برخوردارند و خیلی راحت می‌توانند تجربیات خود را به نسل جوان‌تر منتقل کنند.

رستم‌پور در مورد اینکه سطح لیگ برتر بسکتبال ایران را با توجه به اینکه در لیگ‌های معتبر زیادی حضور داشته چطور ارزیابی می‌کند، توضیح داد: در لیگ‌های معتبر و قدرتمند زیادی سابقه حضور داشتم و می‌توانم بگویم لیگ ایران در آسیا قوی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی برای المپیک توکیو گفت: با حضور حدادی امیدوارم نتیجه خوبی در المپیک بگیریم. ما در دیدارهای تدارکاتی روسیه، مجارستان، پرتغال و برخی دیگر از تیم‌ها را شکست داده‌ایم و در جام‌جهانی هم با اختلاف دو امتیاز مغلوب اسپانیا شدیم. به هر جهت بازی‌های جام‌جهانی نشان داد چقدر تیم ما باکیفیت است و چرا نتوان در توکیو بهتر نتیجه را گرفت وقتی بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم ایران تلاش می‌کنند.  معتقدم برگزاری دیدار دوستانه خیلی کمک خواهد کرد تا آمادگی ما افزایش پیدا کند. ما کار بسیار سختی در این تورنمنت داریم و من فکر می‌کنم در هر بازی با قدرت پیش می‌رویم. حتی پیروزی مقابل حریفان و درخشش در آنجا دور از دسترس نیست.

رستم‌پور در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در ترکیب تیم ایران رضایت دارد یا خیر، بیان کرد: از دوران کودکی خیلی دوست داشتم برای تیم ملی ایران بازی کردم و خوشحالم که توانستم به آرزویی که می‌خواهم برسم و با تیم ایران المپیکی شوم. از مسئولان فدراسیون بسکتبال ممنونم که شرایط حضور من را در تیم ایران فراهم کردند.

وی در مورد حضور شاهین‌طبع روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران برای المپیک توکیو اظهار داشت:  شاهین‌طبع خودش را در جام جهانی نشان داد و مربی توانمندی است. او انتخاب فدراسیون بسکتبال بوده و باید به آن احترام گذاشت. با تلاش شاهین‌طبع و بازیکنان تیم ملی با صعود به المپیک کار بسیار بزرگی انجام دادیم. تنها برترین تیم‌های دنیا هستند که می‌توانند به المپیک صعود کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *