نیمار: اولویتم پاری‌سن‌ژرمن و هدف‌مان قهرمانی در لیگ قهرمانان است

21:23 - 25 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۶۲۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید هنوز دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و اولویتش PSG است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نیمار که تابستان اخیر پس از گذشت دو فصل از حضورش در پاری‌سن‌ژرمن در تابستان اخیر بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح بود، اما در نهایت باشگاه با جدایی‌اش مخالفت کرد، در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» گفت: من هیچگاه برای نفر اول بودن، بازی نمی‌کنم. من تنها به این خاطر بازی می‌کنم، چون عاشق فوتبال هستم. زمانی که بازی می‌کنم، احساس خوشحال بودن به من دست می‌دهد. هر موقع هم که در زمین هستم، صد درصد توانم را برای تیم به کار می‌بندم.

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در پاسخ به این پرسش که «چرا می‌خواهی پاری‌سن‌ژرمن را ترک کنی؟»، اظهار داشت: من هنوز دو سال دیگر از قراردادم با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و تیم هم به پیشرفتش ادامه می‌دهد. ما باید روی کارمان در این فصل تمرکز کنیم و تا جایی که می‌توانیم جام کسب کنیم. هدف ما این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

وی افزود: اولویت من هم پاری‌سن‌ژرمن و حضور در هر بازی این تیم است. هدف ما پیروزی در بازی بعدی تیم است. ما باید برای باشگاه تلاش کنیم و این دیدگاه من است.

نیمار ۲۷ ساله این فصل در ۱۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۷ گل، ۵ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *