خطیبی: بزرگ‌ترین مشکل ما نقل‌وانتقالات زمستانی است که از آن محروم هستیم

16:39 - 25 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۵۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل‌وانتقالاتی را حل کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی، رسول خطیبی در اظهارات خود درباره نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای محترم هیئت مدیره داشتیم که برای کسب رتبه تک رقمی هدف‌گذاری کرده بودیم و خدا را شکر تا به اینجای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و اعضای هیئت مدیره و غیرت تک تک بازیکنان و هواداران ماشین‌سازى توانستیم به هدف خود برسیم و جایگاه ما امروز رده نهم جدول نشان می‌دهد که ما عملکرد موفقی داشتیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم این موفقیت با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان به دست آمده است و من به‌عنوان سرمربی این تیم افتخار می‌کنم که با این داشته‌ها توانستم به قولی که در نیم‌اول فصل داده بودم، عمل کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره برنامه‌های این تیم برای تعطیلات زمستانی لیگ گفت: طی جلساتی که داشتیم از آقاى نصیرزاده و اعضای محترم هیئت مدیره درخواست کردیم که شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند و ما در تعطیلات نیاز به یک اردو داریم و بزرگ‌ترین مشکل ما برای نقل‌وانتقالات زمستانی است که فعلاً ما از نقل‌وانتقالاتی محروم هستیم. البته از آقاى نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند. انصافاً باشگاه دنبال رفع این مشکل هست که ان‌شاءالله مرتفع خواهد شد.

رسول خطیبی درباره برنامه‌های تیمش برای نقل‌وانتقالات زمستانی توضیح داد: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل‌وانتقلاتی  را حل کند و پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه‌ها مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده است و قطعاً برای اینکه بتوانیم در نیم‌فصل دوم نیز همچون نیم‌فصل اول موفق شویم باید در نقل‌وانتقالات حضور فعال داشته باشیم و بتوانیم ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *