رایگان بودن کتب آموزشی و لوازم التحریر برای سوادآموزان/ تشریح روند ثبت‌نام و سوادآموزی بی‌سوادان

11:20 - 12 تير 1394
کد خبر: ۵۷۶۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش از رایگان بودن کتاب‌های سوادآموزی همچنین با لوازم التحریر برای سوادآموزان خبر داد و بیان کرد: افراد سوادآموز برای دریافت این اقلام نیاز نیست مبلغی بپردازند.

رایگان بودن کتب آموزشی و لوازم التحریر برای سوادآموزانعلی باقرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره نحوه ثبت نام افراد برای بالا بردن سطح سواد خود اظهار کرد: روند ثبت نام و مراجعه متقاضاین به مراکز تعیین شده به این صورت است که افراد زیر 50 سال مستقیم به ادارات آموزش و پرورش منطقه، مراکز آموزش دهنده و موسساتی مراجعه می‌کنند که در آن شهرستان و منطقه فعال هستند.

وی با بیان اینکه سوابقی که از افراد بی‌سواد در سامانه سوادآموزی کشور ثبت شده است در این روند مد نظر قرار دارد، تصریح کرد: آموزش پذیر بودن آنها از طریق پایگاه‌های سازمان نهضت سواد آموزی کنترل می‌شود. در این شرایط متقاضی آموزش دهنده را از بین افرادی که معرفی می‌شوند، انتخاب می‌کند. فرد تحت آموزش های سواد آموزی قرار گرفته و در آخر طبق ارزشیابی‌های صورت گرفته برای این وی کارنامه ثبت خواهد شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش از رایگان بودن کتاب‌های سوادآموزی همچنین با لوازم التحریر برای سوادآموزان خبر داد و بیان کرد: افراد سوادآموز برای دریافت این اقلام نیاز نیست مبلغی بپردازند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *