خطیبی: صنعت‌ نفت همیشه فوتبال برزیلی دارد؛ امیدوارم دست‌پر از زمین خارج شویم

19:43 - 22 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۶۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: امیدوارم مقابل صنعت نفت یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را شاهد باشیم و دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش گروه ورزشی ، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*صنعت نفت همیشه صنعت نفت است و همیشه فوتبال برزیلی دارد، با این تفاوت که امسال شرایط خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

*نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می‌برد. تیم ما هم خوب تمرین کرده و مانند صنعت نفت در چند هفته قبل نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را شاهد باشیم و دست پر از زمین خارج شویم.

*امیدوارم فوتبال آبادان همیشه زنده باشد. با پتانسیلی که در این شهر است، فوتبالیست‌های خیلی بزرگی به فوتبال ایران معرفی شده‌اند و امیدوارم همین روند تداوم داشته باشد و همیشه شاهد بازیکنان بزرگ آبادانی در فوتبال ایران باشیم.

*سه بازیکن‌مان حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی به دلیل چهار کارته بودند محروم هستند. مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون سه بازیکنی هستند که به خاطر مصدومیت در اختیارمان نیستند، اما خدا را شکر بچه‌ها خوب کار می‌کنند و قطعاً جایگزینان خوبی برای بازیکنان خواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *