رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان متخلف و حادثه آفرین/ لزوم تامین اعتبارات برای اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب دوربین

9:37 - 21 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۶۱۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حمیدیان در راستای صیانت از حقوق عامه در تصادفات رانندگی بر تامین اعتبارات برای اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب دوربین در مبادی ورودی شهر‌ها تاکید کرد.

آخر هفته/ /// تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان متخلف و حادثه آفرین/ لزوم تامین اعتبارات برای اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب دوربینبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ تصادفات جاده‌ای و مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای یکی از مشکلات و معضلاتی است که دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی را درگیر خود کرده تا این روند کاهش یابد.

دستگاه قضایی با تشکیل کارگروه پیشگیری از تصادفات و سوانح جاده‌ای؛ شناساسایی بیش از چند هزار نقطه حادثه‌خیز، ارسال پیامک برای رانندگان متخلف، برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان متخلف و. اقداماتی را در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای به انجام رسانده است.

محمدعلی حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از تصویب اصلاح ۵۰ درصدی نقاط پرحادثه و نصب دوربین در مبادی ورودی شهر‌ها در سومین نشست کارگروه پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی خبر داد و گفت: برای تحقق این موضوع نیازمند اعتبار نیز هستیم.

حمیدیان تاکید کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان متخلف و حادثه آفرین نیز در این جلسه به تصویب رسید که امیدواریم با هماهنگی همه ارگان‌ها شاهد کاهش آمار تصادف در استان باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *