کاظم‌زاده: می‌خواهم هرطور شده به المپیک برسم

8:50 - 21 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۶۰۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: تجربه کافی را دارم و باید هرطور شده به المپیک ۲۰۲۰ برسم.

سجاد کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشیی ، در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: دیگر وقتی برای استراحت نداریم و باید با تمام توان تمرینات را پیگیری کنیم تا با بهترین فرم ممکن راهی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شویم. من و سایر بوکسور‌های تیم ملی می‌دانیم چه مسئولیتی سنگینی روی دوش خود داریم و برای راهیابی به المپیک از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: با ترکیه اروی مشترک و بازی تدارکاتی خوبی داشتیم و امیدوارم اردوی مشترک با نیجریه هم همین اندازه برای ما مفید باشد. البته شنیده‌ام که قرار است به یک تورنمنت تدارکاتی در ترکیه هم اعزام شویم.

ملی‌پوش ون ۶۹ کیلوگرم بوکس ادامه داد: خیلی‌ها معتقد هستند کسب سهمیه المپیک کار دشواری است و من هم این موضوع را قبول دارم، اما بوکسور‌های ایرانی هیچ چیز از رقیبان آسیایی کم ندارند. دیدید که در رقابت‌های قهرمانی جهان شاهین موسوی تا آستانه کسب مدال پیش رفت و خیلی از ملی‌پوشان حاضر در اردو هم سابقه کسب مدال آسیا دارند.

کاظم‌زاده با اشاره به اینکه کادرفنی تیم ملی انگیزه را به بوکسور‌ها تزریق کرده، تصریح کرد: استاد استکی من را به تیم ملی آورد و چند سالی است که با او کار می‌کنم. در دور گذشته مسابقات سهمیه المپیک که در چین برگزار شد یک بوکسور بی‌تجربه بودم، اما الان با سابقه حضور در دو مسابقه قهرمانی آسیا، یک بازی‌های آسیایی و یک قهرمانی جهان می‌خواهم هرطور شده به المپیک برسم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *