رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حبیبی: صعود به مسابقات جهانی هندبال به نوع برنامه‌ریزی برای تیم ملی بستگی دارد

11:13 - 19 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۵۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: توقع صعود به مسابقات جهانی به نوع برنامه‌ریزی برای تیم ملی برمی‌گردد.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اردوی تیم ملی هندبال اظهار داشت: اردوی تیم ملی از یکشنبه آغاز شده و علاوه بر بازیکنانی که در انتخابی المپیک حضور داشتند ما بازیکنانی که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند را هم دعوت کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما دچار بیماری آنفولانزا شدهند و به همین خاطر اردو را ترک کردند و با توجه به اینکه ۲ نفر از آن‌ها دروازه‌بان هستند یک دروازه‌بان به تیم ملی دعوت کردیم. این اردو تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت و اردوی بعدی ما در قطر خواهد بود و دو دیدار دوستانه هم با تیم ملی قطر انجام خواهیم داد. در اردوی قطر لژیونر‌ها را هم در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره اینکه شاهو نصرتی گفته بود «لژیونر‌ها در تیم‌های خودشان ستاره هستند، اما در تیم ملی نه»، تصریح کرد: شرایط تیم ملی با باشگاه تفاوت دارد. در باشگاه بازیکنان مدت‌ زمان طولانی در کنار هم هستند و در مسابقات مختلف حضور دارند، اما چنین شرایطی در تیم ملی نیست. برای مسابقات انتخابی جهان هم همه لژیونر‌ها را دعوت کردیم، اما امین یوسف‌نژاد به خاطر مصدومیت و سعید حیدری‌راد به خاطر مشکلات شخصی نمی‌توانند در خدمت تیم ملی باشند.

حبیبی در مورد اینکه از تیم ملی هندبال توقع می‌رود به مسابقات جهانی صعود کند، گفت: توقع صعود به مسابقات جهانی به نوع برنامه‌ریزی برای تیم ملی برمی‌گردد. ما زمان کوتاهی برای آماده‌سازی تیم ملی داریم در حالی که رقبایمان از مدت‌ها قبل اردو‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند. ضمن اینکه ما تنها دو بازی تدارکاتی با تیم قطر خواهیم داشت اما نیاز داریم در اردوی پایانی هم چند بازی دوستانه انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته شرایط نسبت به انتخابی المپیک بهتر شده، چون ۴ تیم به مسابقات جهانی صعود می‌کنند و همینطور لژیونرها را در مدت زمان بیشتری نسبت به مسابقات انتخابی المپیک در اختیار داریم. فدراسیون هندبال در حد توانش تلاش می‌کند شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد کند، اما به هر حال مشکلات ارزی نسبت به قبل بیشتر شده است و این موضوع روی برنامه‌ریزی برای تیم ملی هم تاثیر داشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *