راه‌اندازی تیم‌های سیار برای ارائه خدمات به معلولان

11:32 - 09 تير 1394
کد خبر: ۵۷۳۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی تیم‌های سیار برای ارائه خدمات به معلولان خبر داد.
راه‌اندازی تیم‌های سیار برای ارائه خدمات به معلولانحسین نحوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره برنامه های این معاونت در زمینه ارتقاءخدمات توانبخشی ویژه جامعه هدف، اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که مد نظر ما در معاونت امور توانبخشی قرار دارد، ارائه خدمات مبتنی بر خانواده بوده که سال گذشته نیز در 10 استان کشور اجرایی شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در سال جاری این موضوع در کل کشور عملیاتی می‌شود، افزود: سازمان بهزیستی اقدامات بسزایی در این راستا انجام داده است تا معلولان در کنار خانواده زندگی کنند، چرا که نگهداری از معلولان در مراکز در دراز مدت از کیفیت زندگی آنها خواهد کاست.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به راه اندازی تیم های سیار برای ارائه خدمات به معلولان اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی در تلاش است تا با آموزش افراد کارآمد معلولان و خانواده آنها را آموزش دهد تا بتوانند به راحتی در جامعه زندگی کنند.

نحوی نژاد در خاتمه تصریح کرد: برنامه جامع حمایت از معلولان در هیئت وزیران مصوب شده است و امیدواریم با تأمین منابع مالی و حمایت از این قشر کیفیت ارائه خدمات به میزان چشمگیری معلولان ارتقا یابد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *