رونالدو جاه طلب است و با پیراهن یووه فاتح توپ طلا خواهد شد

20:36 - 12 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۳۶۸۰
مدیر ورزشی یوونتوس هرگونه احتمال جدایی رونالدو در پایان فصل را تکذیب کرد و تاکید داشت که فوق ستاره پرتغالی در تورین فاتح توپ طلا می شود.

به گزارش گروه فضای مجازی، کریستیانو رونالدو شب گذشته در مراسم بهترین‌های سال ایتالیا حضور داشت و عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. این در حالی بود که لیونل مسی رقیب همیشگی رونالدو، در پاریس برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد و از فوق ستاره پرتغالی که ۵ توپ طلا را دارد، پیشی گرفت.

شایعات زیادی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه رونالدو با مائوریتزیو ساری سرمربی یووه مشکل دارد و برای فتح دوباره توپ طلا قصد دارد در پایان فصل از یوونتوس جدا شود. او با باشگاه تورینی تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد.

رونالدو جاه طلب است و با پیراهن یووه فاتح توپ طلا خواهد شد

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در واکنش به این شایعات و نیز دلیل شرکت نکردن رونالدو در مراسم توپ طلا به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: «رونالدو مشغولیتی دیگر داشت و نمی‌توانست در پاریس باشد. او می‌خواست در مراسم بهترین‌های ایتالیا حاضر باشد، چون بهترین بازیکن سال شناخته شده بود. رونالدو جاه طلب است و شک نکنید که سال بعد هم در یوونتوس خواهد ماند. او می‌خواهد با پیراهن یووه فاتح توپ طلا شود و به این هدف خواهد رسید. ما نیز در این راه حامی او هستیم.»

پاراتیچی در مورد احتمال خرید بازیکن در زمستان و جدایی مانژوکیچ گفت: «در پنجره زمستانی نه بازیکن می‌خریم و نه می‌فروشیم؛ به استثنای ماریو مانژوکیچ.»

تمدید دیبالا: «هنوز در مورد تمدید با او حرف نزده ایم و زمانش که برسد، صحبت خواهیم کرد.»

رونالدو جاه طلب است و با پیراهن یووه فاتح توپ طلا خواهد شد

 

 

 

منبع: ورزش سه

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *