۳۵ نفر ازعاملان اصلی اغتشاشات حوادث اخیر در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

12:18 - 12 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۳۴۷۵
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۳۵ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

۳۵ نفر ازعاملان اصلی اغتشاشات حوادث اخیر در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدندبه گزارش گروه جامعه ،فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

سردار " مهدی انصاری " اظهار داشت: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح برخی از شهر‌های استان شده بود، دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از زمان شروع تجمعات غیرقانونی، از چند روز گذشته تا کنون، ۳۵ نفر از لیدر‌ها و عاملان اصلی که در اغتشاشات اخیر در استان دخالت داشته اند شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و با قرار وثیقه مناسب، روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش شهروندان کوتاهی نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *