رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عدم اعتماد یا تردید در مورد مدیریت؛ چرا انصاری‌فرد عضو هیئت‌مدیره نمی‌شود؟

11:59 - 12 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۳۴۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است، اما هنوز عضوی از هیئت مدیره این باشگاه نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، یکی از سوالات رایج برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس این است که چرا محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب نمی‌شود.

انصاری‌فرد درست در روز ۵ شهریور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد و مدعی است از آن زمان تا امروز اقدامات زیادی برای ایجاد تغییر در وضعیت مالی و شرایط مدیریتی باشگاه انجام داده، اما به نظر می‌رسد شرایطی وجود دارد که اعضای هیئت‌مدیره به او اعتماد کاملی ندارند.

انصاری‌فرد در این مدت، بار‌ها بحث حضور در هیئت مدیره را در محافل دوستانه و حتی مصاحبه‌های رسمی خود اعلام کرد، اما تا به حال خواسته خود نرسیده است. او در جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کند، اما همکارانش می‌گویند معمولا با نظرات و طرح و برنامه‌هایش توسط اعضای صاحب رای، مخالفت می‌شود.

مسائلی مطرح شده مبنی بر اینکه تعدادی از طرح‌های او توسط هیئت‌مدیره وتو شد آن هم در حالی که شخصِ مدیرعامل حتی فرصت دفاع از طرح‌های خود را هم نداشت.

به هر حال وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس و عدم حضور انصاری فرد در این هیئت ۵ نفره جزو معما‌های بزرگ باشگاه به شمار می‌رود. حتی پس از فوت مرحوم جعفر کاشانی رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس، فردی به نام مهدی رسول‌پناه جانشینش شد و وزارت ورزش شانسی برای انصاری‌فرد قائل نبود. این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که شنیده شد وزارت ورزش و هیئت مدیره هیچ تمایلی ندارند تا انصاری‌فرد را به مهم‌ترین مجمع مدیریتی باشگاه اضافه کنند.

انصاری‌فرد در تازه‌ترین واکنش خود نسبت به بیرون مانده از هیئت مدیره، ضمن تائید اختلاف‌نظر بین اعضا، بار دیگر روی این موضوع مانور داد که به زودی وارد هیئت مدیره می‌شود، اما اینکه چطور تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده، همچنان سوال بزرگی برای طرفداران پرسپولیس است، زیرا در طول تاریخ، مدیرعامل باشگاه همیشه عضوی از هیئت مدیره بوده و حق رای داشته، اما انصاری‌فرد از این دو فاکتور بی‌بهره است.

موضوع عجیب اینکه مدیران عامل گذشته پرسپولیس همواره لشگر یک‌نفره بودند. محمدحسین نژادفلاح‌ تصمیم گرفت برانکو را سرمربی پرسپولیس کند. علی‌اکبر طاهری وضعیت درآمدزایی پرسپولیس را متحول کرد و اقتصاد باشگاه دچار دگرگونی بزرگی در دوران مدیریتی او شد. حمیدرضا گرشاسبی توانست در زمان بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات، با همه بازیکنان باشگاه با جیب خالی تمدیدقرارداد کند و برانکو را برای دو فصل در این باشگاه نگه دارد و ایرج عرب نیز فعالیت‌هایی مثل انتخاب یک مربی خارجی و نامدار در خاورمیانه به جای برانکو داشت،

انصاری‌فرد اما فعلا مدیری است که نه اعتمادی برای حضور در هیئت مدیره می‌بیند و نه در افزایش درآمدزایی باشگاه تاثیر شگرفی داشته تا مشکلات را حل کند. حتی تا به حال تصمیم مدیریتی بزرگی از او ندیدیم غیر از فسخ قرارداد با جونیور که ۲۵۰ هزار دلار روی دست باشگاه گذاشت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *