رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نرخ بالای خشونت در میان جوانان زندانی در انگلیس

4:00 - 11 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۲۶۹۰
نشریه گاردین در گزارشی می‎گوید که بررسی‌ها در مورد زندان‌های انگلیس از وخیم‌تر شدن شرایط برای زندانیان جوان حکایت دارد.
نرخ بالای خشونت و خودزنی در میان جوانان زندانی در انگلیسبه گزارش گروه بین الملل ؛ وضعیت زندان‌ها در انگلیس در یک دهه گذشته وخیم‌تر شده و نتیجه حاصل از مجازات زندان برای جوانان در این کشور منفی بوده است.

به گزارش گاردین، اوضاع زندان‌های جوانان در انگلیس در یک دهه گذشته رو به وخامت گذاشته و نرخ بازگشت آنان به زندان به دلیل ارتکاب مجدد جرم افزایش یافته است.

بررسی‌های یک موسسه تحقیقاتی نشان می‌دهد که شرایط زندان‌های جوانان در انگلیس در یک دهه گذشته بدتر شده و نرخ حملات خشونت آمیز، خودزنی در زندان و حبس مجدد افزایش یافته است.

       • بیشتر بخوانید:

با وجود انتقادات فراوان در مورد صدور حکم حبس زیر شش ماه برای جوانان، تداوم این روند سبب شده جوانان بزهکار فرصتی برای آموزش و استفاده از خدمات حمایتی را نداشته باشند و وارد چرخه ارتکاب جرم و حبس شوند.

براساس آمارها، ۷۱.۵ درصد جوانان در انگلیس که محکوم به احکام زیر ۶ ماه در سال ۲۰۱۸ شده بودند بار دیگر به حبس محکوم شده و به زندان بازگشتند. در سال ۲۰۱۸ نیمی از جوانان انگلیسی بزهکار به احکام زیر ۶ ماه محکوم شده بودند.

براساس آمار‌ها در حالی که جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله ۸.۵ درصد جمعیت انگلیس را تشکیل می‌دهند اما ۱۶ درصد جمعیت زندانیان را شامل می‌شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *