رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکلیف مدعی العموم به پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی

14:00 - 09 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۲۳۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی با بیان اینکه از تردد تور‌های غیرمجاز توسط پلیسی راهور جلوگیری می‌شود و تردد منوط به ارائه مجوز است، گفت: پلیس فتا مکلف شد تا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در خصوص مصوبات جلسه کمیته فرعی ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات تور‌ها و باغ‌های گردشگری، تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد تا نظارت بر باغ‌های گردشگری و خانه‌های مسافر و سایر اماکن گردشگری از ناحیه ارگان‌های ذی‌ربط تشدید شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا کاربری ملکی باغ‌های گردشگری حفظ شود و کارگروهی با حضور پلیس اماکن و سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان و امور اراضی استان و سایر ارگان‌های مرتبط تشکیل شود و برای باغ‌هایی که دارای مشکل نیستند مجوز صادر و از ادامه فعالیت مابقی باغ‌ها نیز جلوگیری شود.

وی با اشاره به تکلیف پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی تصریح کرد: پلیس فتا مکلف شد تا فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید و موارد تخطی شناسایی و معرفی شود و همچنین فعالیت مجازی تور‌های مجاز نیز مورد نظارت قرار گیرند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *