شمخانی: سپاه نماد غیرقابل تغییر انقلاب است

13:57 - 21 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۷۲۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: سپاه نماد غیر قابل تغییر انقلاب بوده و قرابت یا دوری افراد و جریانات خودی از این شجره طیبه شاخص مهم میزان عشق به انقلاب و ارزشهای جاودان آن است.

شمخانی: سپاه نماد غیرقابل تغییر انقلاب استگروه سیاسی ؛ امیر دریابان «علی شمخانی» در افتتاحیه چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه که صبح امروز سه شنبه در تهران برگزار شد آخرین تحولات نوین امنیتی در سطح منطقه و جامعه بین المللی را تشریح کرد.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با تبیین ریشه‌های تاریخی تعیین مرز‌های نوین قدرت پس از فروپاشی شوروی اظهار داشت: حضرت امام (ره) با پیشبینی فروپاشی شوروی و نظام دو قطبی در جهان سنگ بنای پیشتازی و تولید قدرت از سوی جمهوری اسلامی را بر پایه راهبرد نه شرقی ونه غربی پایه گذاری کرد.

وی ظهور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی و مقتدر در نظام بین الملل را تحولی قابل توجه در تعیین مرز‌های نوین قدرت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در طول چهار دهه گذشته ایجاد ثبات داخلی، تولید توان دفاعی ملی، دستیابی به قدرت عمق راهبردی و پیشرفت در فناوری‌های نو و هسته‌ای موجب افزایش روز افزون نقش و تاثیرگذاری ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در ناکام سازی راهبرد‌های آمریکا در غرب و شرق اسیا، حمایت از رژیم صهیونیستی و استقرار نظام تک قطبی در جهان گفت: توان بسیج کنندگی انقلاب اسلامی ضمن به شکست کشاندن راهبرد امریکا در ایجاد و بهره برداری از فتنه داعش برای جلوگیری از گسترش امواج بیداری اسلامی، واشنگتن را دچار سردرگمی راهبردی نموده است.

شمخانی نقش و جایگاه دستگاه‌های اطلاعاتی بویژه سازمان اطلاعات سپاه در کسب موفقیت‌های شگرف جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم و تعیین کننده عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تجربیات جنگ، مقابله با ضدانقلاب داخلی و مواجهه با عملیات پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به سطح قابل قبولی از امادگی و مهارت حرفه‌ای رسانده است.

وی افزود: امروزه حوزه کارکردی اطلاعات فراتر از پشتیبانی از بخش عملیات شده و ایفای نقش مستقل و عملیاتی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی به ضرورتی عیر قابل اجتناب تبدیل شده است.

شمخانی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده وارزشمند سازمان اطلاعات سپاه در کشف و خنثی سازی توطیه‌های خارجی و مقابله با ضد انقلاب داخلی افزود: سپاه نماد غیر قابل تغییر انقلاب بوده و قرابت یا دوری افراد و جریانات خودی از این شجره طیبه شاخص مهم میزان عشق به انقلاب و ارزش‌های جاودان آن است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *