رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بختیاری‌زاده: باشگاه استقلال باید کنار کادر فنی و تیم باشد

14:39 - 21 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۷۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه استقلال باید کنار کادر فنی و تیم باشد و اجازه ندهد مشکلات مانعی برای پیشرفت تیم باشد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه روزشی ، درباره ارزیابی‌اش از تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بار‌ها گفته بودیم که استقلال تغییرات زیادی به نسبت فصل گذشته کرده و حداقل ۱۴، ۱۵ بازیکن این تیم جدا شده بودند. از طرفی، سرمربی جدید با تفکرات جدید آمد و همه برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند.

وی افزود: در مقطعی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت، می‌دیدم که روند تیم رو به رشد است و تنها نیاز به زمان دارد. خوشبختانه شرایط بهتر شد و کادر فنی هم شناخت خوبی روی تیم پیدا کرد. کادر فنی استقلال از فوتبال اروپا به ایران آمد و نیاز داشت که تفکراتش را پیاده کند، در این برهه استقلال نتیجه نمی‌گرفت، اما همه عوامل تیم حمایت کردند تا الان وضعیت خوبی داشته باشد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص مشکلات مالی آبی‌پوشان تصریح کرد: باشگاه استقلال باید کنار کادر فنی و تیم باشد و اجازه ندهند این مشکلات مانعی برای پیشرفت تیم باشد. بیشتر تیم‌ها دچار مشکلات مالی هستند، اما باشگاه استقلال با پتانسیلی که دارد می‌تواند بر این مسئله غلبه کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *