رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی قایقرانان برتر در مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال

16:34 - 15 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۵۴۹۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان به میزبانی بوشهر برگزار و ورزشکاران برتر هر ماده مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان با حضور ۱۶ استان قزوین، گلستان، گیلان، تهران، هرمزگان، همدان، کردستان، مازندران، خوزستان، کیش، اصفهان، لرستان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به مناسبت شهدای خلیج فارس در دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد. این رقابت‌ها در ۱۰ ماده و در ۲ بخش کانو و کایاک انجام شد.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال علی محمدزاده از گیلان اول، محمد میرزایی از تهران توابع دوم و فربود کیانی از تهران سوم شد.

در کانو یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال عرفان زنده‌پی از بوشهر اول، ماکوان باوانی از کردستان و نیما سبزی‌دزفولی از خوزستان دوم و سوم شدند.

در کانو دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال عبداله مشایخ و کمیل خزایی از مازندران مقام اول را کسب کردند و علیرضا مهدوی و سبحان بیرانوند از لرستان در جایگاه دوم ایستادند و علی زارعی و شایان حسینی از بوشهر سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان کیان محمودزاده از تهران اول شد، امیررضا آهنگران از مازندران دوم و بردیا پارسا محتشم از تهران توابع سوم شد.

در کانو یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان عبداله مشایخ از مازندران، سبحان بیرانوند از لرستان و زانا ساعدی از کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانو دو نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ عرفان زنده‌پی و عبدالرحمان بن امین از بوشهر موفق به کسب مدال طلا شدند و ماکوان باوانی و عرفان زنده‌کرمی از کردستان موفق به کسب مدال نقره شدند و نیماسبزدزفولی و علی نماکار از خوزستان مدال برنز را به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال میلاد اسدنیا و سیناسبزدزفولی از خوزستان اول شدند، محمد میرزایی و پویا ابوالطالبی از تهران توابع دوم و فربود کیانی و امین نظام مطلبی از تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان سعید مرادی و کسرا یاری از کرمانشاه، کیان محمودزاده و پارسا امیدوار از تهران و امیررضا آهنگر و علی طاهری از مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال فربود کیانی از تهران اول، میلاد اسدی از خوزستان دوم و علی محمدزاده از گیلان سوم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *