رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تنها نگرانی ما زمین شهرقدس است/ دربی خودروسازان حساسیتی ندارد

12:30 - 14 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۵۱۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شاید دربی خودروسازان حساسیتی نداشته باشد، اما امتیازات آن برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط پیکان پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: تیم ما در هفته گذشته می‌توانست با کسب سه امتیاز کامل به تهران برگردد، اما باز هم دچار بدشانسی شدیم و چند موقعیتی که به دست آوردیم، به گل تبدیل نشد. همچنان باید روی این موضوع کار کنیم آن هم در حالی که آمار می‌گوید یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های ایران هستیم.

وی افزود: با این حال کسب یک امتیاز خارج از خانه مقابل گل‌گهر سیرجان هم می‌تواند برای‌مان در ادامه روندی که طی می‌کنیم، موثر باشد. ما باید به همین راه ادامه بدهیم، گل‌های بیشتری بزنیم و در حفاظت از دروازه‌مان بهتر عمل کنیم. برنامه‌های تاکتیکی من مشخص است و هرگز به دنبال ضدفوتبال یا ارائه بازی‌های تدافعی نبوده و نیستم، چون فکر می‌کنم این تفکرات، فوتبال را از جذابیت دور خواهد کرد.

سرمربی پیکان در مورد تقابل با سایپا در هفته دهم اضافه کرد: همه بازی‌ها برای‌مان سخت و متفاوت است و باید در هر بازی، تفکر خاص و نوینی داشته باشیم. تمرینات را با توجه به آنالیزی که از سایپا داریم، ادامه می‌دهیم و امیدواریم عملکردمان مقابل این تیم قابل دفاع باشد. سایپا را به خوبی می‌شناسم و از تیم خودمان هم شناخت کافی دارم. ما در واقع دربی خودروسازان را برگزار خواهیم کرد که شاید به اندازه سایر دربی‌های ایران، حساسیتی نداشته باشد، اما امتیازات آن برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرکی در نهایت گفت: تنها نگرانی ما برای بازی این هفته، کیفیت زمین شهرقدس است. در هفته نهم، ما در سیرجان بازی کردیم، اما دیدار سایپا و شهرخودروی مشهد در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد و شنیدم که در مورد کیفیت پایین زمین چمن این ورزشگاه حرف و حدیث‌هایی به وجود آمده است. به همین علت نمی‌دانم کیفیت زمین چطور است، ولی به هر حال برای کسب برد به میدان می‌رویم و در پی آن هستیم که بهترین نتیجه ممکن را از این بازی به دست بیاوریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *