درآمد تایلند از صادرات زالو چقدر است؟

11:53 - 14 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۵۰۸۸
«کشور تایلند فقط از طریق «صادرات زالو» درآمدی معادل صادرات نفت ایران از آن خود کرده است!» اینفوگرافی این خبر خیلی زود در فضای مجازی منتشر و به سرعت در بین صفحات کاربران بازنشر شد. بسیاری از کاربران با توجه به داده‌های همین اینفوگرافی ارزش صادرات زالو در تایلند را از صادرات نفت ما به مراتب کمتر دانستند.

درآمد تایلند از زالو برابر صادرات نفت ایران؟به گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از روزنامه خراسان، «کشور تایلند فقط از طریق «صادرات زالو» درآمدی معادل صادرات نفت ایران از آن خود کرده است!» اینفوگرافی این خبر خیلی زود در فضای مجازی منتشر و به سرعت در بین صفحات کاربران بازنشر شد. بسیاری از کاربران با توجه به داده‌های همین اینفوگرافی ارزش صادرات زالو در تایلند را از صادرات نفت ما به مراتب کمتر دانستند.
• کاربری نوشت: «توی این اینفو زده که کل گردش مالی زالو تو دنیا ٢٠٠ میلیون دلاره که این رقم در مقابل فروش نفت کشورمون عددی نیست.»
• کاربر دیگری نوشت: «به مقدار صادراتش کاری ندارم، ولی همین موضوع نشون میده که خیلی چیز‌ها رو میشه صادر کرد و ارز آوری داشت فقط باید همت کرد.»
• کاربر دیگری هم نوشت: «ماهم چند تا زالوی اقتصادی که پول ملت رو مکیدن صادر کردیم.»
• کاربری هم نوشت: «ما می‌تونیم در صادرات دارو‌های گیاهی رکورد خوبی رو ثبت کنیم به شرطی که مسئولان بهش بها بدن و از اون حمایت کنن.» ‍



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *