حدادیان: مهاجری با قدرت به کارش در نساجی ادامه می‌دهد/ برخوردی که با نکونام شد، مورد تایید ما نیست

16:09 - 13 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رضا حدادیان، یکی از مالکان باشگاه نساجی گفت: یکسری مشکلات وجود دارد که ان‌شاءلله به زودی حل شود تا سرمربی ما بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، رضا حدادیان یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران معتقد است محمدرضا مهاجری مربی زحمتکش، بی‌ادعا بوده و مورد حمایت باشگاه است.

وی افزود: مهاجری با قدرت به کارش در نساجی ادامه می‌دهد، البته خودم هم اگرچه خارج از کشور به‌سر می‌برم، اما با او صحبت کردم. یکسری مشکلات وجود دارد که ان‌شاءلله به‌زودی حل شود تا سرمربی خوب و فهیم ما بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

مالک باشگاه نساجی تصریح کرد: معتقدم ما باید قدردان همه کسانی باشیم که برای نساجی و موفقیت این تیم زحمت کشیده‌اند، یکی از این افراد جواد نکونام است، برخوردی که پس از بازی با فولاد خوزستان با این مربی پرتلاش شد، مورد تایید ما نیست.

حدادیان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد امروز اگر نساجی مازندران در لیگ برتر است و همه ما لذت آن را می‌بریم مرهون زحمات امثال نکونام و همه کسانی است که پس از ۲۴ سال طلسم‌شکن شده و با این تیم صعودی تاریخی داشتند. مردم قائمشهر و مازندران هرگز آن صعود شیرین و به‌یادماندنی را فراموش نخواهند کرد.

مالک نساجی مازندران گفت: من با نکونام صحبت کرده و بابت آن اتفاقات از او دلجویی کردم. به‌نظرم سوء تفاهمی پیش‌آمده بود و ان‌شاءلله اگر عمری باقی بود در بازی برگشت با فولاد خوزستان همراه با هواداران پرشمار نساجی جبران کرده و از نکونام بار دیگر دلجویی خواهیم کرد، البته در کنار رقابتی که در فوتبال وجود دارد و صدالبته باید همراه با رفاقت، مودت و دوستی باشد.

حدادیان در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید خیلی اهل مصاحبه نیستم، ولی لازم دانستم در خصوص این دو مورد صحبت کنم و توضیحاتی بدهم، چون برای من از هر چیزی در فوتبال مهم‌تر، رفاقت، دوستی و احترام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *