هیچ مشکلی با ملاقات و با مذاکره حل نخواهد شد

14:02 - 13 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۷۹۱
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گزیده‌ای از بیانات معظم له خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویانی که به مناسبت ۱۳ آبان منتشر کرد:هیچ مشکلی با ملاقات و با مذاکره حل نخواهد شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب گزیده‌ای از بیانات معظم له خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویانی که به مناسبت ۱۳ آبان منتشر کرد:
«هیچ مشکلی با ملاقات و با مذاکره حل نخواهد شد؛ هیچ مشکلی! من یقین داشتم که این عملی نخواهد بود، اما برای اینکه برای همه روشن بشود گفتیم خیلی خب، این‌ها از خطایی که کردند و از برجام خارج شدند برگردند و همه‌ی تحریم‌ها را بردارند، بعد در مجموعه‌ی برجام شرکت کنند، حرفی نداریم؛ بنده می‌دانستم این نمی‌شود، خب نشد، قبول نکردند. اگر مرضی ندارند، اگر راست می‌گویند خب همین را قبول کنند؛ نخیر هیچ مشکلی را نمی‌خواهند {برطرف کنند. } خواسته‌های جدیدی را مطرح می‌کنند که طرف ایرانی قطعاً نخواهد پذیرفت؛ معلوم است دیگر؛ [می‌گویند]شما در منطقه فعّال نباشید، شما به مقاومت کمک نکنید، شما در فلان کشور و فلان کشور حضور نداشته باشید، شما موشک نداشته باشید؛ از تحمیلات این جوری، یواش‌یواش می‌رسند به جا‌های دیگر؛ [می‌گویند]شما روی مساله‌ی حجاب تکیه نکنید، روی مساله‌ی قوانین دینی تکیه نکنید؛ از این حرف‌ها مطرح خواهند کرد، خواسته‌های آن‌ها حدّ یقف که ندارد.»

۹۸/۸/۱۲

هیچ مشکلی با ملاقات و با مذاکره حل نخواهد شد

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *