رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور ۲۰ هزار دانش آموز تهرانی در راهپیمایی ۱۳ آبان

12:59 - 13 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۷۴۳
عبدالرسول کریمی گفت:یوم الله ۱۳ آبان را به همه مردم ایران تبربک می‌گوییم. مردم همیشه حضور موثری در صحنه داشته اند دانش آموزان شهر تهران بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این راهپیمایی حضور موثری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در راهیپمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان را به همه مردم ایران تبربک می‌گوییم. مردم همیشه حضور موثری در صحنه داشته اند دانش آموزان شهر تهران بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این راهپیمایی حضور موثری دارند.

وی در ادامه بیان کرد: همه می‌خواهند با حضور در این راهپیمایی ثابت کنند که منویات رهبری را سر لوحه کار خود قرار داده اند و به تمام جهانیان ثابت کنند که تا زنده اند همه رزمنده اند.

کریمی در ادامه بیان کرد: برای هفته بسیج دانش آموزی از ۸ آبان که برابر با سالگرد شهادت شهید فهمیده بود شروع به فعالیت کرده ایم عملا چند فعالیت عمده را آعاز کردبم مثل برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، کتابخوانی، برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز و از همه مهمتر شرکت فعال دانش آموزان در مراسم حماسی نماز جمعه و حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش آموز در مرقد امام خمینی (ره) بیعت با آرمان‌های امام و بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در بهشت زهرا حضور یافتند و سنت و سیره شهدا را مورد بررسی قرار دادند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در ادامه بیان کرد: تشکل‌های دانش آموزی را نیز امسال احیا کردیم؛ که تبلوز عینی آن را امروز می‌بینیم.

کریمی افزود: برای اولین بار بیش از چندین برابر تشکل‌های ما اعم از بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، و جمعیت هلال احمر در این مراسم حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور موثر دانش آموزان ما بر اساس منویات رهبری و منشور گا م دوم انقلاب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *