رئیس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی میبد بازدید می‌کند

15:14 - 12 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۴۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی میبد بازدید می‌کند و ملاقات عمومی با مراجعین دادگستری، از برنامه‌های این بازدید است

رئیس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی میبد بازدید می‌کند/ملاقات عمومی با مراجعین دادگستری، از برنامه‌های این بازدید استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی میبد بازدید می‌کند و ملاقات عمومی با مراجعین دادگستری، از برنامه‌های این بازدید است.

حسین عباس زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گفت: رئیس کل دادگستری در رأس یک هیئت عالی قضایی، روز دوشنبه از حوزه قضایی میبد بازدید می‌کند.

بیشتر بخوانید.

بازدید هیات عالی قضایی استان یزد از زندان شهرستان اردکان/ آزادی ۷ تن از زندان اردکان

وی افزود: رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه سلسله بازدید‌های خود، روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه جاری به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی استان جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی و دیدار با قضات وکارکنان حوزه قضایی میبد به این شهرستان سفر می‌کند.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه رئیس کل دادگستری استان یزد در سفر و بازدید از حوزه‌های قضایی، دیدار با مردم و مراجعین به دادگستری است، که در این سفر نیز متقاضیان دیدار با نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد، می‌توانند با هماهنگی روابط عمومی حوزه قضایی میبد نوبت اخذ کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *