رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خواسته‌های آمریکا تمامی ندارد/ کم کم خواهند گفت روی حجاب تاکید نکنید!

14:59 - 12 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۴۲۲
صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گزیده‌ای از بیانات معظم له را در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان منتشر کرد:آمریکایی‌ها فعلا می‌گویند در منطقه فعال نباشید، به جبهه مقاومت کمک نکنید، توان دفاعی خود را متوقف کنید. بعدا هم خواهند گفت از قوانین دینی دست بردارید و بر موضوع حجاب نیز تأکید نکنید!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب گزیده‌ای از بیانات معظم له در دیدار با دانش آموزان  و دانشجویان منتشر کرد:
«آمریکایی‌ها فعلا می‌گویند در منطقه فعال نباشید، به جبهه مقاومت کمک نکنید، توان دفاعی خود را متوقف کنید. بعدا هم خواهند گفت از قوانین دینی دست بردارید و بر موضوع حجاب نیز تأکید نکنید! خواسته‌های آمریکا هیچ گاه تمامی ندارد. نمی‌شود برای رفع مشکلات کشور به انتظار خارجی‌ها ماند؛ یک مدتی منتظر بمانیم به خاطر برجام، یک مدت منتظر بمانیم که آیا رئیس‌جمهور آمریکا مهلت‌هایی را که در برجام گذاشته‌اند، تمدید می‌کند یا خیر، یک مدت معطل برنامه‌ی رئیس‌جمهور فرانسه بمانیم ... همه‌اش شد انتظار...

مسئولان آمریکا و کره‌ی شمالی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند، قربان صدقه‌ی همدیگر هم رفتند، اما نتیجه اینکه [آمریکایی‌ها]یک ذره تحریم‌ها را کم نکردند.
حالا یک دولتی مثل دولت فرانسه هم واسطه می‌شود و پیام می‌فرستد و تماس می‌گیرد و رئیس‌جمهور آن می‌گوید اگر یک ملاقات کنید، همه‌ی مشکلات حل می‌شود! باید بگوییم یکی از این دو حالت است: یا او خیلی ساده است و یا همدست آمریکا است.
یکی از راه‌های بستن راه نفوذ آمریکا، منع مذاکره است. این البته برای آمریکا خیلی سخت است. آمریکای مستکبر که منت می‌گذارد تا با سران بقیه‌ی کشور‌ها بنشیند و حرف بزند، سال‌ها است که اصرار می‌کند با سران جمهوری اسلامی مذاکره کند و جمهوری اسلامی امتناع می‌کند.

این منع مذاکره، یک منطق محکمی دارد؛ راه نفوذ دشمن را می‌بندد، ابهت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد و ابهت پوشالی آمریکا را در چشم جهانیان می‌شکند.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *