چه اتفاقاتی برای تیم‌های دراگون‌بوت ایران در تایلند رخ داد؟

10:44 - 12 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص اتفاقاتی که برای تیم دراگون‌بوت ایران در تایلند رخ داد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های منتخب دارگون‌بوت ایران از 29 مرداد تا 3 شهریور در رقابت‌های جهانی تایلند شرکت کردند و در نهایت هم نتوانستند روی سکو بروند اما اتفاقات حاشیه‌ای که برای این تیم‌‌ها رخ داد باعث شد وزارت ورزش در نامه‌ای از فدراسیون قایقرانی بخواهد که از این پس از اعزام این تیم‌ها به مسابقات بین‌المللی خودداری کند.

علیرضا اسبقیان، مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها در نامه‌ای به علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرده که با توجه به دستور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، در خصوص  بی‌نظمی‌هایی که در اعزام تیم‌های دراگون‌بوت رخ داده از این پس از اعزام این تیم‌ها به مسابقات آتی جلوگیری شود.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه این موضوع در حال بررسی است، گفت: اتفاقی در تایلند رخ داده اما درست نیست که در حال حاضر ما اسامی افرادی را بگوییم چون هنوز چیزی اثبات نشده است و به لحاظ حقوقی هم این کار صحیح نیست.

وی ادامه داد: آن چیزی که مسلم است این موضوع یک مشکل مالی بوده و اتفاق دیگری رخ نداده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مخالفت شورای برون‌مرزی با اعزام تیم دراگون‌بوت، این اعزام صورت گرفت، تصریح کرد: شورای برون‌مرزی مخالف این اعزام نبود بلکه با اعزام 2 تیم به جای 3 تیم موافق کرد.

سهرابیان در مورد اینکه چرا این تیم‌ها توسط اسپانسر اعزام شده‌اند اظهار داشت: این دو تیم، تیم‌های منتخب ایران بودند و فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

به گزارش میزان، آن چیزی که مسلم است وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص روشنگری انجام دهد تا مشخص شود دقیقا در تایلند چه اتفاقاتی رخ داده و این اتفاقات را چه کسانی رقم زده‌اند چرا که اعزام‌هایی که بدون نظارت صورت می‌گیرد می‌تواند اتفاقات تلخی را به دنبال داشته باشد. البته جای خوشحالی دارد که فدراسیون قایقرانی و رئیس این فدراسیون خیلی زود این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌اند و قرار است به زودی آن را رسانه‌ای کننند. 

آمادگی دارد که نامه وزارت ورزش و جوانان با امضای شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک استان‌ها را که در اختیار دارد، در صورت نیاز رسانه‌ای کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *