باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت در نیکشهر متلاشی شد

15:12 - 11 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۴۰۲۱
جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان "نیکشهر" و اعتراف آن‌ها به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت در نیکشهر متلاشی شدبه گزارش گروه جامعه ،جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۵ نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان "نیکشهر" با ۲۳ فقره سرقت دستگیر شدند.

سردار "احمد طاهری" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و با استفاده از سرنخ‌های موجود توانستند، یکی از سارقان را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و هفت تیر جنگی از این متهم بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد، اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیس به ۲۳ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه سایر همدستان این متهم گریخته و خود را پنهان کرده بودند، تحقیقات پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا سرانجام مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری تحقیقات تخصصی مخفیگاه سارقان را شناسایی و هر ۴ نفر آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در بلوار "آزادی" این شهرستان دستگیر کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *