رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فعالیت سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی در جهان به حالت تعلیق درآمد

11:55 - 08 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۳۰۵۱
سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی ارائه خدمات را به دلیل اعتصاب دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی به حالت تعلیق درآوردند.
تعطیلی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اعتصاب کارکنانبه گزارش گروه بین الملل ؛ سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه به دلیل اعتصاب دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی به حالت تعطیل در می‌آیند.

به گزارش تایمز آو اسرائیل، تمامی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اعتصاب دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ناشی از اعتراض به دستمزد و شرایط کاری نامناسب از امروز چهارشنبه به حالت تعطیل در می‌آیند.

اعتصاب اخیر دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی رژیم صهیونیستی در اختلاف نظر بنیادین وزرای خارجه و جنگ این رژیم با وزارت دارایی آن در مورد کاهش اعتبارات و بودجه و اقدام وزارت دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر نقض تفاهم نامه ۲۱ جولای ۲۰۱۹ (۳۰ تیر) ریشه دارد.

اعتصاب سفارتخانه‌ها که با هماهنگی وزراتخانه‌های خارجه و جنگ انجام شده از ساعت ۱ بامداد به وقت محلی اجرایی شد.

دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی و نمایندگان وزارت جنگ مستقر در خارج از کشور با مشکلات زیادی در تامین هزینه‌های گسترده از میزبانی رویداد‌ها در محل اقامت سفیر گرفته تا هزینه حمل و نقل مواجه هستند.

دیپلمات‌های صهیونیست سال‌ها است که به میزان پایین دستمزد و شرایط نامناسب کاری خود اعتراض دارند و این نخستین اعتصاب آنان با این هدف نیست.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر به دلیل کمبود بودجه ناچار به تعطیل کردن فعالیت بیشتر دفاتر دیپلماتیک خارجی خود شد.

براساس گزارش‎ها، برخی از کارمندان و سفرای رژیم صهیونیسستی شاغل در سفارتخانه‌ها و مراکز دیپلماتیک خارج از کشور در شرایط غیرقابل سکونتی زندگی می‌کنند.

برچسب ها: اسرائیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *