مجید مظفری: طرفدار مردم مظلوم یمن هستم

16:26 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۲۶۷
خبرگزاری میزان: این بازیگر سینما در خصوص کمپین "من یک یمنی هستم" گفت: یک ایرانی مسلمان و انسان دوست هستم و از مظلوم و مظلومیت بنا به وظیفه انسانی و دینی خود حمایت می‌کنم

به گزارش گروه فضای مجازی ؛ مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن محکومیت کشتار انسانها در هر جایی از کره خاکی، ظلم را کاری وحشیانه دانسته و گفت: معتقدم در هر جای دنیا هر انسانی کشته شود اصولا کار وحشیانه ای است، هر مردم مظلومی مورد ظلم قرار گیرند دور از انسانیت است و وظیفه انسانی همگان است که در برابر آن از مظلومان حمایت کنند.

وی ادامه داد:  وظیفه ما به عنوان یک مسلمان در این شرایط در قبال مظلومیتی که حتی مجامع بین المللی هم در مقابل آن سکوت کرده اند این است که باید حمایت کنیم، باید تا آنجا که می توانیم و در توان داریم از مظلومیت و افراد مظلوم در برابر ظالمان حمایت کنیم، هر چند مجامع بین المللی سکوت کرده باشند ما باید به وظیفه انسانی خود عمل کنیم.
وی در خصوص اینکه به کمپین "من یک یمنی هستم" می پیوند یا خیر گفت: من از حیث نژاد یمنی نیستم بلکه یک ایرانی مسلمان و انسان دوست هستم و از مظلوم و مظلومیت بنا به وظیفه انسانی و دینی خود حمایت می کنم. لذا از حیث ظلمی که بر یمنی ها می شود طرفدار مردم مظلوم یمن هستم.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *