رئیس جمهور آمریکا بداندکه منفورترین فرد دنیاست

11:32 - 04 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۲۰۸۷
صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به این شرح منتشر کرد: رئیس جمهور آمریکا بداند که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما. امروز منفورترین افراد بشر است پیش ملت ما.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به این شرح منتشر کرد:

«ای شاه ایران، به داد خودت برس. ما زیر چکمه آمریکا برویم، چون ملت ضعیفی هستیم؟! چون دلار نداریم؟! آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر. همه از هم بدتر؛ همه از هم پلیدتر. اما امروز سر و کار ما با این خبیث‌هاست! با آمریکاست. رئیس جمهور آمریکا بداند (بداند این معنا را) که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما. امروز منفورترین افراد بشر است پیش ملت ما. یک همچو ظلمی به دولت اسلامی کرده است، امروز قرآن با او خصم است؛ ملت ایران با او خصم است...
چهارم آبان ۱۳۴۳، امام خمینی از شهر مقدس قم، به اعتراض علیه تصویب لایحه استعماری کاپیتولاسیون در دولت شاهنشاهی برخاست. این چندمین بار بود که امام، طی دو سال اخیر به سیاست‌های رژیم پهلوی اعتراض می‌کرد. اما این بار، با تهدید صریح منافع آمریکا، شاه وابسته، تنها نه روز بعد و در سیزدهم آبان ۴۲، امام را از میهن خود تبعید کرد.»

 

تت



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *