چرا فدراسیون باید از یک ورزشکار ۳۷ ساله حمایت کند؟/ امتیازات برخی تیراندازان در حد یک تیم درجه چندم هم نیست

0:01 - 02 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۱۲۴۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فرشید عبدالمحمدی سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: چرا فدراسیون باید از یک ورزشکار ۳۷ ساله که در سطح پایینی دارد و هیچ آینده روشنی برای تیم ملی ندارد، حمایت کند.

فرشید عبدالمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص صحببت‌های فاطمه امیربهزادی که گفته بود باید  به تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی دعوت شود، اظهار داشت: برای کسانی که بدون مدارک و مستندات به حرف ورزشکاران اعتماد می‌کنند ابراز تاسف می‌کنم. بهتر است قبل از هر چیزی از مسئولان فدراسیون یا سرمربی مربوطه آن موضوع را استعلام بگیرند تا راستی یا دروغ‌بودن این مسئله برای همگان معرض شود.

وی ادامه داد: در حالی که کمتر از ده روز تا مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در دوحه زمان باقی‌مانده یک ورزشکار چرا باید بی‌دلیل  و به ناحق برای تیم ملی حاشیه‌سازی کند؟ امیربهزادی در زمان اعلام نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا که توسط مارکو کونتی مربی وقت تیم ملی اعلام شد در رنکینگ در جایگاه چهارمی قرار داشت و اگر قرار بود کسی مدعی باشد باید نفرات دوم و سوم رنکینگ مثل (مرضیه پرورش‌نیا و غزاله جهاندار) به این مسئله معترض می‌شدند نه این خانم که پایین‌تر از این نفرات در رنکینگ قرار گرفته بود.

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی تصریح کرد: فاطمه امیربهزادی سابقه حضور در ۱۳ مسابقه برون مرزی را در کارنامه دارد که ۱۰ مسابقه در زمان ریاست مهدی هاشمی و سه مسابقه در دوره کنونی فدراسیون بوده است. البته امتیازات برخی تیراندازان در حد یک تیم درجه چندم هم نیست چه برسد به این که بخواهند با این رکورد ثبت شده به تیم ملی هم دعوت شوند. اگر دعوتی بوده در جهت نگاه حمایتی به ورزش بانوان بوده است.
 
عبدالمحمدی افزود: بهترین عملکرد بهزادی در مسابقات آلماتی قزاقستان بود که توانست با کسب ۶۷ امتیاز مدال برنز را کسب کند. اما متاسفانه پس از این مسابقات نیز همانطور که آمار و ارقام در فدراسیون جهانی تیراندازی موجود است، یک روند نزولی را پشت سر گذاشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  در این هفت سال اخیر امیربهزادی سیر نزولی داشته و فاصله زیادی با سطح آسیا و جهان دارد. چرا فدراسیون باید از یک ورزشکار ۳۷ ساله که در سطح پایینی دارد و هیچ آینده روشنی برای تیم ملی ندارد حمایت کند؟ خوشبختانه سیاست‌گذاری فدراسیون این است از آرمینا صادقیان که سهمیه المپیک گرفته و همچنین تیراندازانی که در رشته تفنگ به راحتی آب خوردن بالای ۶۲۰ امتیاز می‌گیرند و مرضیه پرورش‌نیا حمایت کند تا آنها بتوانند سیر صعودی را خیلی زود پشت سر بگذارند. به فدراسیون پیشنهاد داده‌ام که از این پس باید به سطح امتیازات توجه شود تا دیگر عملکرد ما زیر سوال نرود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *