دبل انصاری‌فرد و رضاییان در لیگ ستارگان قطر/ «سردار» دوباره گل زد

9:33 - 28 مهر 1398
کد خبر: ۵۶۰۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

جام حذفی پرتغال/ ریوآوه یک - کوندیشا صفر

در مرحله سوم جام حذفی پرتغال شب گذشته تیم‌های ریوآوه و کوندیشا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی ریوآوه در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز کرد و در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. با ثبت این نتیجه ریوآوه به جمع ۳۲ تیم صعود کننده از این مرحله پیوست.

سوپر لیگ ترکیه/ غازی‌آنتپ یک - ترابزون اسپور ۴

در هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه شب گذشته تیم‌های غازی‌آنتپ و ترابزون اسپور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری پُرگل تیم ترابزون به پایان رسید. سیدمجید حسینی در این بازی از ابتدا در ترکیب ترابزون حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. با ثبت این نتیجه تیم ترابزون ۱۴ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت.

لیگ ستارگان قطر/ السیلیه ۳ - الوکره یک

در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم‌های السیلیه و الوکره به مصاف هم رفتند که این بازی با درخشش تیم و لژیونر کشورمان به پایان رسید. کریم انصاری‌فرد ملی‌پوش ایرانی تیم السیلیه در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد ۲ گل از ۳ گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند مرد اول این میدان باشد. با ثبت این نتیجه تیم السیلیه به رده ششم جدول رسید. البته انصاری‎فرد یک گل دیگر هم در این بازی به ثمر رساند اما توسط داور مردود اعلام شد. 

لیگ برتر روسیه/ زنیت ۶ - روستوف یک

در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه شب گذشته تیم‌های زنیت و روستوف به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری قاطعانه تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت در این بازی موفق شد یک گل و یک پاس‌گل برای تیمش ثبت کند. زنیت با ثبت این نتیجه به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

ژوپیر لیگ بلژیک/ خنت ۲ - واسلند بورن صفر

در هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های خنت و واسلند بورن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. میلاد محمدی ملی‌پوش ایرانی تیم خنت در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در نهایت فرصت بازی پیدا نکرد. با ثبت این نتیجه تیم خنت به رده سوم جدول رده‌بندی رسید.

ژوپیر لیگ بلژیک/ یوپن ۳ - اوستنده ۲

در هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های یوپن و اوستنده به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. امید ابراهیمی ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۴۳ هم یک کارت زرد گرفت. سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی تیم یوپن در این بازی در فهرست تیمش حضور نداشت.

لیگ ستارگان قطر/ الاهلی ۲ - الشحانیه ۲

در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم‌های الاهلی و الشحانیه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. رامین رضاییان لژیونر ایرانی تیم الشحانیه در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشت موفق شد هر ۲ گل تیمش را به ثمر برساند تا از شکست تیمش جلوگیری کند. با ثبت این نتیجه تیم الشحانیه با ۲ امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *