بازگشت ۲ میلیون ۱۰۰ هزار زائر عتبات عالیات به میهن/ مردم برای بازگشت به شهر‌های خود عجله نکنند

18:24 - 26 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۹۸۹۶
اشتری گفت: تاکنون از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زائر ایرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند حدود ۲ میلیون ۱۰۰ هزار نفر به میهن بازگشته اند.

بازگشت ۲ میلیون ۱۰۰ هزار زائر عتبات عالیات به میهن/ مردم برای بازگشت به شهر‌های خود عجله نکنندبه گزارش گروه فضای مجازی ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در بازدید از مرز بین المللی شلمچه با بیان این که همکاران ما در نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: خواسته ما از مردم این است که در بازگشت از زیارت عتبات کمی حوصله به خرج دهند، زیرا زیرساخت‌های مرزی ظرفیت این تعداد عظیم زائران را ندارد و ممکن است کمی با مشکل مواجه شوند گرچه همه در تلاشند تا به نوعی روند کار را تسهیل دهند.

وی افزود: خوشبختانه، روند تردد زائران روان است و هیچ گونه مشکل خاصی در این زمینه نداشته‌ایم و از چهار روز گذشته موج بازگشت شدت بیشتری گرفته است؛ به طوری که تاکنون از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زائر ایرانی در حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر به میهن بازگشته‌اند و یک میلیون نفر از هموطنان ما در حال حاضر در کشور عراق حضور دارند.

فرمانده ناجا ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۵۰ هزار نفر از مرز شلمچه به عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد تاکنون ۴۵۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

اشتری با بیان این که همواره تلاش ما این است تا سریع‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا کمترین مشکلات را داشته باشند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها خواسته ما از مردم این است که برای بازگشت به شهر‌های خود عجله نکنند؛ چرا که ممکن است خستگی برای آن‌ها حوادث ناگواری را در رانندگی رقم بزند.

 

منبع: ایسنا

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *