رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از ۱۴۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

15:31 - 24 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۹۵۱۸
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کشف بیش از ۱۴۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمانبه گزارش گروه جامعه ،فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۱۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و کرمان کشف شد.

سردار"عباسعلی محمدیان" گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد فردی از اهالی شهرستان کهنوج در امر تهیه و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و در یکی از روستا‌های اطراف کهنوج دپو کرده است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محل دپو مواد مخدر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل کردند

سردار محمدیان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم ۱۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و یک عدد سلاح گرم کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *