توزیع 146 هزار سبد غذایی در یازدهمین طرح ملی همای رحمت/ برپایی 5 هزار سفره مهربانی در کشور

12:05 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۵۹۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع 146 هزار سبد غذایی در روند اجرای طرح ملی همای رحمت خبر داد و گفت: علاوه براین پنج هزار سفره مهربانی با کمک خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برای گروه‌های هدف در این ایام برپا خواهد شد.
فرح ناز رافع در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره اجرای یازدهمین طرح ملی همای رحمت اظهار کرد: این طرح از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و هدف از اجرای آن تامین امنیت غذایی اقشار محروم است. در مجموع اولویت این برنامه‌، تمرکز روی سفره‌های تهی و بیماران نیازمند است.

۱۴۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای توزیع سبدهای غذایی
وی در ادامه با بیان این مطلب که ۱۴۶ هزار سبد غذایی به ارزش بیش از ۱۴۶ میلیارد ریال در میان گروه هدف توزیع خواهد شد، افزود:  علاوه براین پنج هزار سفره مهربانی با کمک خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برای ایتام، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، خانواده‌های زندانیان و بیماران نیازمند برپا خواهد شد.

کمک 50 میلیارد ریالی خیرین
 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خاتمه با بیان این مطلب که میزان ارزش ریالی مشارکت خیرین امسال در این طرح نیز ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، تصریح کرد: در این طرح نیازمندان بیماران صعب العلاج خانواده های زندانیان، زنان سرپرست خانوار، بدسرپرستان و خودسرپرستانی که تحت سرپرستی هیچ سازمانی نیستند در اولویت کمک رسانی قرار می گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *