کشف یک تن انواع مواد مخدر در البرز

17:03 - 22 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۷۶۰
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

کشف یک تن انواع مواد مخدر در البرزبه گزارش گروه جامعه ،سردار"عباسعلی محمدیان"در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: طی این مدت ۲۹ قاچاقچی، ۲۹۸ نگهدارنده، ۹۱ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۴۸۷ معتاد جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که بیش از ۷ هزار کیلوگرم در داخل استان و بقیه طی عملیات مشترک با سایر استان‌های دیگر کشف شده است.

وی یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز به اجرای طرح‌های پاک سازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاک سازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر با برنامه ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *