یورش به فروشگاه در هلند

10:56 - 20 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۷۸۱۱
فیلمی که از مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در هلند منتشر شده نشان می‌دهد عده‌ای به خاطر ازدحام زیاد زیر دست و پا مانده و مجروح شده‌اند. ظاهرا این فروشگاه اعلام کرده به ۱۰۰ نفر اولی که خرید کنند یک کادوی رایگان می‌دهد.

یورش به فروشگاه در هلندبه گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از روزنامه خراسان، «اینا مگه بافرهنگ نبودن؟» در شبکه‌های اجتماعی اتفاقی که خیلی اوقات می‌افتد تحقیر کردن خودمان و بافرهنگ نشان دادن اروپایی‌ها یا مردم شرق آسیاست. خیلی وقت‌ها عکس‌ها و ویدئو‌هایی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد خارجی‌ها رفتار متمدنانه‌تری از ما ایرانی‌ها دارند.

 

 

 

فیلمی که از مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در هلند منتشر شده است نشان می‌دهد عده‌ای به خاطر ازدحام زیاد زیر دست و پا مانده و مجروح شده‌اند. ظاهرا این فروشگاه اعلام کرده به ۱۰۰ نفر اولی که خرید کنند یک کادوی رایگان می‌دهد.

 

بعضی کاربران با انتشار این ویدئو نوشتند: «این اگر ایران بود الان کلی تو سر خودمون زده بودیم، ولی حالا، چون هلنده کسی حرفی نمی‌زنه».


کاربر دیگری نوشت: «اینجا همون جاییه که همه از فرهنگ و تمدن‌شون حرف می‌زنین؟ ما در نهایت داخل صف دو تا تو سر هم می‌زنیم دیگه له که نمی‌کنیم همو».


برچسب ها: هلند فروشگاه یورش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *