رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلی که شناور شد

10:34 - 20 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۷۷۹۱
حدود دو هفته پیش بود که موضوع خراب شدن پل ارتباطی میان روستا‌های دهستان عنافچه در فضای مجازی منتشر شد که به محض انتشار این خبر، با دستور مستقیم امیر سرلشکر موسوی، دلاورمردان ارتش دست به کار شدند و حالا خبر رسیده است پل شناوری چهار روزه احداث شده و دوباره برای مردم منطقه قابل استفاده خواهد بود.

نننبه گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از روزنامه خراسان، «درود بر همت دلاورمردان ارتش». حدود دو هفته پیش بود که موضوع خراب شدن پل ارتباطی میان روستا‌های دهستان عنافچه در فضای مجازی منتشر شد.

 

 

 

پل موجود در سیل فروردین دچار آسیب و مدتی کاملا غیرقابل استفاده شده بود. شرایط بسیار نامناسبی بود و مخصوصا دانش‌آموزان برای عبور از رودخانه زحمت و خطر زیادی را باید به جان می‌خریدند.

 

به محض انتشار این خبر، با دستور مستقیم امیر سرلشکر موسوی، دلاورمردان ارتش دست به کار شدند و حالا خبر رسیده است پل شناوری چهار روزه احداث شده و دوباره برای مردم منطقه قابل استفاده خواهد بود. البته گفته می‌شود با توجه به نیاز این منطقه برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث یک پل دایمی انجام شده و قرار است ظرف سه ماه آینده پیمانکار نیز انتخاب شود که امیدواریم فراموش نشود، چون پل‌های شناور بعد از چند سال از بین می‌روند.


برچسب ها: سیل شناور پل دهستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *