رسوایی دیگر در جلسه دفاع پایان نامه

13:39 - 17 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۷۱۸۱
در جلسه دفاع داور جمله‌ای را از بین صفحات پایان‌نامه بیرون آورده که نوشته بوده: «من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بودم و شوهرم کمکم کرد!» بدین ترتیب مشخص شده که آن آقای مسئول، پایان‌نامه فرد دیگری را که خانم بوده عینا کپی کرده است!

رسوایی دیگر در جلسه دفاع پایان نامهبه گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از روزنامه خراسان، «حتی یک دور هم پایان‌نامه دزدی رو نخونده!» ویدئویی از صحبت‌های یکی از استادان دانشگاه در نشستی با موضوع «سرقت هنری» در خانه موسیقی منتشر شده که مطالب جالبی در آن مطرح می‌شود.

 

 

 

 

این استاد دانشگاه جریان دفاع یک مسئول از پایان‌نامه‌اش را نقل می‌کند که در دانشگاهی می‌خواسته به اصطلاح مدرک کیلویی بگیرد.


ظاهرا داور پایان‌نامه این مسئول، وسط جلسه رو به استاد راهنما می‌گوید تو اصلا پایان‌نامه دانشجویت را خوانده‌ای یا نه؟ که استاد راهنما ادعا می‌کند خوانده است.


داور جمله‌ای را از بین صفحات پایان‌نامه بیرون آورده که نوشته بوده: «من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بودم و شوهرم کمکم کرد!» بدین ترتیب مشخص شده که آن آقای مسئول پایان‌نامه فرد دیگری را که خانم بوده عینا کپی کرده و او و استاد راهنمایش حتی یک دور پایان‌نامه را با دقت نخوانده‌اند!

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *