استقرار نیرو‌های نظامی آمریکایی در اروپا

15:40 - 16 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۶۸۸۷
ارتش آمریکا قصد دارد در اقدامی کم سابقه ۲۰ هزار نظامی خود را برای شرکت در یک رزمایش بزرگ عازم اروپا کند.

استقرار نیرو‌های نظامی آمریکایی در اروپابه گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از روزنامه خراسان، ارتش آمریکا قصد دارد در اقدامی کم سابقه ۲۰ هزار نظامی خود را برای شرکت در یک رزمایش بزرگ عازم اروپا کند. این تعداد نیرو در اروپا بیشترین میزان استقرار نظامیان آمریکا در این قاره در ۲۵ سال گذشته است.

 

 

 

 

فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۷ هزار نظامی از کشور‌های متحد و شریک آمریکا همراه با حدود ۲۰ هزار نظامی آمریکا مستقر در اروپا در این رزمایش شرکت کنند.»



کره شمالی: به نتیجه نرسیدن مذاکرات اتفاقات وحشتناکی به همراه دارد


مذاکره کننده ارشد کره شمالی در دور اخیر گفت و گو با نمایندگان آمریکا به واشنگتن هشدار داد که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای ممکن است اتفاقاتی «وحشتناک» روی دهد. مذاکره کنندگان آمریکایی نیز درباره رایزنی‌ها میان دو کشور اعلام کردند که ادامه مذاکرات را می‌توانند در دو هفته آینده مجدد ادامه دهند؛ اما طرف کره‌ای می‌گوید که واشنگتن در ارائه یک طرح جدید موفق نبوده و کره شمالی تمایلی به خلع سلاح ندارد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *