ابلاغ آیین‌نامه مدارس فوتبال به ادارات کل ورزش و جوانان

8:47 - 31 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۶۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: آیین نامه مدارس فوتبال پس از تایید کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ورزش و جوانان در استانها و فدراسیون فوتبال، ابلاغ شد.
به گزارش ، پس از تصویب و تایید آئین نامه مدارس فوتبال در سال 1394 توسط کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون فوتبال و مدارس فوتبال، فایل این آیین نامه منتشر شد.
گفتنی است، از این پس تمامی ادارات کل استانهای سراسر کشور به همراه مدارس فوتبال حاضر در استانها و شهرستانها باید طبق این آیین نامه عمل کرده و فعالیتهای خود را پیش بگیرند.
مصطفی زارعی، مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال ضمن تایید مطلب فوق گفت: پس از تصویب آیین نامه مدارس فوتبال توسط کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان، این آیین نامه به تمام استانهای کشور ارسال شده تا از این پس اداره کل ورزش و جوانان استانها، هیاتهای فوتبال و مدارس فوتبال طبق آن عمل کنند.
وی افزود: هیچ استانی نمی تواند بدون اجرای این آیین نامه در سطح مدارس فوتبال خود فعالیت داشته باشد و تمام فعالیتهای مدارس فوتبال اعم از شرایط متقاضیان برای تاسیس مدارس فوتبال، امکانات و تسهیلات مورد نیاز برای تاسیس مدرسه فوتبال، شرایط حضور مریبان در مدارس فوتبال، نیروی انسانی، وظایف مدرسه فوتبال، نحوه عضوگیری، نحوه فعالیت و درجه مدارس فوتبال، موارد انضباطی و برگزاری فستیوال ها باید طبق این آیین نامه صورت بگیرد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *