رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت شوش و پست فوق توزیع شهدا

11:18 - 16 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۶۷۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
در ادامه کمپین "الف، ب، ایران" پست ۲۳۰ کیلوولت شوش با حضور وزیر نیرو در جنوب تهران افزایش یافت و پست فوق توزیع شهدا با ظرفیت ۸۰ مگاولت‌آمپر و اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز سه‌شنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، ظرفیت ترانس سوم پست برق شوش به میزان ۱۸۰ مگاولت آمپر افزایش و در مجموعه ترانسفورماتور و کوپلر نیز بخش ۶۳ کیلوولت آمپر اضافه شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و با هدف تعدیل بار ترانس‌ها و پایداری شبکه احداث شده است.

غلامرضا خوش‌خلق افزود: پست برق شوش پیش از این دارای دو ترانسفورماتور بوده که در طرح موجود با افزودن یک ترانسفورماتور دیگر به آن، ظرفیت پست ۱۸۰ مگاولت آمپر ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: ارتقای این پست با استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی انجام شده و امیدواریم در راستای اقتصاد مقاومتی بتوانیم رله‌های پست را نیز از ظرفیت داخلی تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شرایط شبکه پایدار خواهد شد.
وزارت نیرو در کمپین "الف، ب، ایران" قصد دارد تا پایان امسال هر هفته یک پروژه مهم آب و برق را افتتاح کند.

افتتاح پست فوق توزیع شهدا با ظرفیت ۸۰ مگاولت‌آمپر در تهران

در ادامه کمپین "الف، ب، ایران"، پست فوق توزیع شهدا با ظرفیت ۸۰ مگاولت‌آمپر و اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا خوش‌خلق" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه این پست شامل دو دستگاه ترانس ۶۰ مگاولت‌آمپری است، گفت: پست برق شهدا از نوع AIS با سیستم کنترل DCS بوده که با هدف نوسازی و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهدای قدیم و با ۲۰ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت به مرحله برق‌داری رسیده است.

اجرای این پروژه از ابتدای سال ۹۷ آغاز و پیش از ظهر امروز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

اردکانیان در این مراسم، پروژه احداث کابل ۶۳ کیلوولت دوشان تپه به شهدا را با هدف تغذیه پست فوق توزیع جدید شهدا که طی مدت هفت روز انجام شد را نیز افتتاح کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *