تا زمانی که خدا صبر بدهد سرمربی تیم ملی خواهم بود/ مشکلات از قبل کمتر نشده

11:00 - 15 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۶۲۷۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: تا زمانی که خدا بهم صبر بدهد، سعی می‌کنم سرمربی تیم ملی تیراندازی باقی بمانم.

الهام هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آمادگی ملی‌پوشان پیش از حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات تیم ملی تفنگ با وجود همه کمبود‌ها و مشکلات به خوبی پیش می‌رود. اصلی‌ترین مشکل ما در حال حاضر نداشتن فشنگ کافی برای تمرین است. امیدوارم با انجام اردوی هانوفر  این مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: پس از یک هفته تمرین در هانوفر آلمان و آوردن تعدادی فشنگ برای ادامه تمرینات در ایران با آمادگی بیشتری می‌توانیم در دوحه شرکت کنیم، اما نمی‌دانم بعد از آن چگونه باید برای المپیک تمرین کرد. امیدوارم تمام افرادی که می‌توانند در رفع این مشکل قدیمی کمک کنند آستین‌ها را بالا بزنند که این مشکل را حل کنند تا بچه‌های تیم ملی ایران نیز بتوانند تمام طول سال با فشنگ کافی تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در خصوص اینکه با چه تعداد تیرانداز در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد، گفت: رکوردگیری‌های انتخابی‌مان را انجام داده‌ایم که ۹ نفر زن و مرد برای تیم ملی بزرگسالان، ۶ دختر و پسر در رده سنی جوانان و 3 دختر نوجوان را برای حضور در ترکیب تیم تفنگ انتخاب کرده‌ایم، اما اینکه چه تعداد تیرانداز به این مسابقات اعزام شوند، بستگی به موافقت شورای برون مرزی دارد.

هاشمی در مورد اینکه چقدر شانس گرفتن سهمیه در تفنگ خفیف دارد، تصریح کرد: انتظار دارید با روزی ۳۰ تا ۲۰ فشنگ تمرین کردن چه جوابی داشته باشم؟ تعداد فشنگ مورد نیاز روزانه ما برای حضور در چنین مسابقه بزرگی، باید ۱۰ برابر این تعداد فشنگی که در روز تمرین می‌کنیم، باشد. اما با وجود این مسئله سعی می‌کنیم با همین تعداد محدود و با تمرین خشک و استفاده از سیستم‌های شبیه‌ساز تیراندازی، حتی المقدور مشکلات ملی‌پوشان را رفع کنیم و روی مسائل تکنیکی آنها کار کنیم.

هاشمی در خصوص اینکه با شرایط موجود تا چه زمانی تصمیم دارید، سرمربی تیم ملی بمانید؟ اظهارداشت: تا زمانی که خدا به من صبر بدهد!

سرمربی تیم ملی تیراندازی در مورد اینکه چه پیشنهادی برای تامین فشنگ به مسئولان فدراسیون داده، خاطرنشان کرد: به نظرم برگزاری اردوی برون مرزی آن هم به صورت مقطعی تنها راه حل این مشکل خواهد بود. معتقدم این مشکل باید به طور اساسی و با کمک دستگاه‌های مربوطه حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *