باید تابلو‌هایی برای معرفی اماکن گردشگری تهران نصب شود

11:21 - 14 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۹۷۰
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه تهران فاقد تابلو‌هایی است که در همه پایتخت‌های جهان برای رشد صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است و باید تابلو‌هایی در سطح خیابان‌ها وجود داشته باشد تا مردم را به سمت اماکن گردشگری هدایت کند.

باید تابلو‌هایی برای معرفی اماکن گردشگری تهران نصب شودبه گزارش گروه فضای مجازی،طیبه سیاووشی شاه عنایتی با بیان اینکه متأسفانه تعاملی بین دستگاه‌های مختلف برای بهبود ظرفیت‌های گردشگری استان تهران وجود ندارد، گفت: دستگاه‌هایی، چون شهرداری، استانداری و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، باید با یکدیگر در تعامل باشند تا مشکلات حوزه گردشگری پایتخت مرتفع شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه تهران فاقد تابلو‌هایی است که در همه پایتخت‌های جهان برای رشد صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است و باید تابلو‌هایی در سطح خیابان‌ها وجود داشته باشد تا مردم را به سمت اماکن گردشگری هدایت کند.

وی با بیان اینکه این تابلو‌ها باید به شکل دو زبانه باشد که گردشگران خارجی هم بتوانند به خوبی از این اماکن بازدید به عمل آورند، افزود: بحث حائز اهمیت دیگر این است که برخی از قسمت‌های دارای جاذبه گردشگری تهران به خوبی معرفی نشده است و ما صرفاً از طریق افرادی که از این اماکن بازدید به عمل آورده‌اند، متوجه می‌شویم که چنین مناطقی در استان تهران برای گردشگری وجود دارد.

ضرورت افزایش نرم‌افزار‌های مسیریاب برای تقویت گردشگری تهران

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نرم‌افزار‌های جدیدی که به وجود آمده است، باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود چرا که استفاده از این نرم‌افزار‌ها و تکنولوژی‌های مسیریاب در این عرصه بسیار مهم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نرم‌افزار‌هایی برای معرفی اماکن باستانی و دارای جاذبه گردشگری تهران ساخته شود، تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان تهران بسیار اهمیت دارد چرا که سودآور است و از لحاظ اقتصادی گشایش‌های بسیار زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند و از سوی دیگر باید به نفع نظام گردشگری اقداماتی انجام شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *