ثبت گزارشات مردمی در سامانه سجام

14:01 - 14 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سامانه «سجّام» مرکز ارتباطات مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد و اظهار کرد: شهروندان و همه‌ی مردم می‌توانند با ثبت نام در این سامانه، گزارشات خود را برای این معاونت ارسال کنند.
ثبت گزارشات مردمی در سامانه سجام/به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری در این استان با تاکید بر اهمیت امر آموزش در کنار شغل قضاوت، گفت: در یک ماهه اول، با جدیت برنامه اساسی آموزش را در دستور قرار دادیم و دستور العمل این برنامه آموزشی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشست علمی، تاثیر زیادی در دانش افزایی همکاران قضایی دارد و مشتمل بر یک دستورالعمل ۱۳ بندی است و در همه حوزه‌های قضایی و شورای حل اختلاف، اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: نظریات اکثریت، بصورت ماهانه در دادگستری استان منتشر می‌شود چنانچه دعاوی حقوقی که درهر حوزه قضایی مطرح می‌شود مسائل مهم آن بصورت نشست قضایی مطرح و نظریه اکثریت اجرا می‌شود و این موضوع نقش مهمی در اطاله دادرسی خواهد داشت و بعد از تکمیل شدن، به عنوان یک گنجینه علمی خوب منتشر و در خدمت (اختیار) قضات قرار می‌گیرد.

نگین تاجی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده افزود: آسیب شناسی آراء قضایی از مواردی بود که در این مدت مورد بررسی قرار گرفته و در همین رابطه، مجموعه ایراد‌ها بصورت علمی و عملی آموزش داده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سامانه «سجّام» مرکز ارتباطات مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد و اظهار کرد: شهروندان و همه‌ مردم می‌توانند با ثبت نام در این سامانه، گزارشات خود را برای این معاونت ارسال کنند.

وی با اشاره به طرح «هر مسجد یک حقوقدان» گفت: این طرح در همه‌ مساجد استان اجرا می‌شود و در هر مسجد یک حقوقدان حضور دارد. با توجه به اینکه یک روز ملاقات مردمی، جوابگوی مراجعه همه‌ مردم نخواهد بود ودر همین راستا یک حقوقدان در مسجد حضور خواهد یافت و به سوالات حقوقی مردم جواب خواهد داد.

آزادی ۳۸ زندانی دیه با گذشت ۲۴۸ میلیاردی شکات از بدهی


زیداله سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
0
0
در آذربایجان غربی درست مرز بین روستای قزقلعه ورسول آباد از توابع میاندوآب تعاد بیشماری چاه عمیق غیر مجاز توسط اهالی قزقلعه حفر ش ه که باعث ازبین رفتن آب زیر زمینی ومتضرر شدن کشاورزان روستاهای همجوار وخشکی دریاچه می شود لطفا رسیدگی شود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *