بررسی مشکلات حوزه قضایی شهرستان خاتم

16:55 - 13 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۷۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد در صدر یک هیئت بازرسی عالی رتبه با هدف بررسی مشکلات و موانع حوزه قضایی و دیدار با مردم شهرستان خاتم به این حوزه قضایی سفر کرد.

بررسی مشکلات و موانع حوزه قضایی شهرستان خاتمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان یزد در صدر یک هیئت بازرسی عالی رتبه با هدف بررسی مشکلات و موانع حوزه قضایی و دیدار با مردم شهرستان خاتم به این حوزه قضایی سفر کرد.

در این سفر یک روزه، رئیس کل دادگستری استان یزد علاوه بر جلسه‌های مجزا با کادر قضایی و تبیین وضعیت عملکردی آن حوزه و نقاط ضعف و قوت و حضور در جمع کارکنان اداری دادگستری شهرستان خاتم و استماع اظهارات و مشکلات و پیشنهادات آنان و ارایه رهنمود‌های لازم، با مردم مراجعه کننده دیداری صمیمانه داشت و دستورات مقتضی قانونی برای حل و فصل مشکلات مراجعین صادر کرد.

بازدید از بازداشتگاه شهرستان خاتم، ملاقات با زندانیان در بند این بازداشتگاه و بررسی لیست مجرمین در بند و صدور دستورات مقتضی با هدف استفاده از مواد و تأسیسات ارفاقی و قوانین موضوعه با هدف کمک به کاهش جمعیت کیفری در راستای رأفت اسلامی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

شایان ذکر است در این بازدید قبل از حضور در حوزه قضایی همه ابعاد حقوقی و قضایی و مشکلات مرتبط با شهرستان ارزیابی و پرونده شناخت شهرستان با جمع آوری اطلاعات همه جانبه تشکیل می‌شود و در موعد حضور در شهرستان و حوزه قضایی، قضات عالی رتبه و معاونین رئیس کل به تمام جوانب کار قضایی و ملاحظه پرونده‌های خاص و مُسن دادگستری استان نظارت و رهنمود‌های لازم را جهت بهبود کیفیت خدمات قضایی ارائه می‌کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *