تدوین آیین‌نامه جدید پوشش دانش‌آموزان مقطع متوسطه/ انتخاب رنگ و مدل با مدیران استانی است

12:10 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۶۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر آموزش و پرورش از تدوین آیین نامه جدید برای پوشش دانش‌آموزان مقطع متوسطه دختر و پسر خبر داد و گفت: البته رنگ و مدل یونیفرم‌ها بر اساس چهارچوب‌های مشخص شده از طرف مدیران استان‌ها تعیین می‌شود.

تدوین آیین‌نامه جدید برای پوشش دانش‌آموزان متوسطه  دختر و پسر در سال تحصیلی 94مهناز احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های‌ فرهنگیان برای استیضاح وزیر این است که از طرف وزارت خانه به دختران بازمانده از تحصیل و دختران مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشتند.

وی با بیان این مطلب که توجه به تحصیل دختران بازمانده از تحصیل در مدارس شبانه روزی از برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم، اظهار کرد: با تامین هزینه‌های مربوط به ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به ویژه دختران سعی داریم این افراد را که به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده‌اند را به ادامه تحصیل تشویق کنیم.

مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش وپرورش درباره پوشش یونیفرم دانش ‌آموزان دختر نیز مطرح کرد: چهارچوب های تعیین پوشش یونیفرم توسط این وزارتخانه به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه تعیین رنگ و طراحی مدل یونیفرم‌ها بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها است، بیان کرد: چهارچوب پوشش دانش‌آموزان دختر بر اساس قانون اساسی تنظیم و موارد مذکور به اداره کل استان ها ابلاغ می‌شود. بنابراین رنگ و مدل این یونیفرم‌ها بر اساس چهارچوب‌های مشخص شده از طرف مدیران استان‌ها تعیین می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در خاتمه از تدوین آیین نامه جدید برای پوشش دانش‌آموزان مقطع متوسطه دختر و پسر خبر داد و گفت: در سال تحصیلی 95-94 با نظرخواهی در حوزه متوسطه از مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان سعی داریم یک ایده جدید را مشخص کرده و به استان‌ها ابلاغ کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *