برد مقابل پرسپولیس نتیجه کارگروهی بود/ دیر گل زدیم، اما سه امتیاز حیاتی گرفتیم/ شهرخودرو نباید به این برد بسنده کند

12:10 - 13 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حمید مطهری، مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن، برنامه‎های مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کردند.

حمید مطهری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان شهرخودرو در بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: در یک دیدار خوب و دیدنی توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن، برنامه‎های مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کردند.

وی افزود: خدا را شکر کادرفنی و در راس آن، یحیی گل‎محمدی آنالیز فوق‎العاده‎ای از پرسپولیس داشت و بابت همین اتفاق، بازی باب میل ما پیش رفت و در نهایت با کسب سه امتیاز به اتمام رسید. همان‎طورکه دیدید، در همان دقایق ابتدایی ۲۰ تا ۲۵ پاس بین بازیکنان‎مان رد و بدل شد و در همان نیمه نخست می‎توانستیم به گل برتری برسیم. البته اگر زودتر گل می‎زدیم، فشار و استرس از روی دوش بازیکنان برداشته می‎شد، ولی به هر حال کسب پیروزی هدف اصلی‎مان بود که به آن رسیدیم.

مربی شهرخودرو در خصوص گلزنی تیمش در آخرین دقایق بازی تصریح کرد: این موضوع را قبول دارم که یک مقدار دیر گل برتری را زدیم و همین امر، فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد، ولی خوشحالیم که بالاخره روی یکی از راه‎هایی که برای گلزنی تمرین کرده بودیم، نتیجه گرفتیم. ارسال ضربات کاشته به نقطه‎ای مشخص، یکی از راهکار‌های فنی ما برای رسیدن به گل بود. بار‌ها روی این صحنه پافشاری کردیم و حتی یکبار تیر دروازه حریف را لرزاندیم تا در نهایت، با همین طرح تاکتیکی به گل رسیدیم. ما ۴ بازی اخیر پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و می‎دانستیم این بار در غیاب شجاع خلیل‎زاده، پرسپولیس روی ارسال‎ها دچار ضعف خواهد شد. از همین راه نیز به هدف اصلی‎ رسیدیم.

مطهری که سابقه در پرسپولیس را دارد، در خصوص شرایط فعلی سرخپوشان تهرانی گفت: این موضوع را قبول ندارم که پرسپولیس با یکی، دو شکست وارد بحران شده باشد. وضعیت تیم پرسپولیس بحرانی نیست، ولی می‎خواهم به طرفدارانش بگویم بازیکنان و مربیان باید باز هم روی این تیم کار کنند تا نتایج خوب در آینده برای پرسپولیس رقم بخورد. این باشگاه مدیریت خوبی دارد که فوتبالی هستند و خودشان می‎دانند چطور باید تیم را رهبری کنند. بیشتر از این هم حرفه‎ای نیست که در خصوص پرسپویلس حرف بزنم، چون من درحال حاضر مربی شهرخودرو هستم.

او در نهایت اضافه کرد: در طول بازی ۳ تعویض انجام دادیم که یکی از این تعویض‎ها اجباری و به خاطر مصدومیت فرشاد محمدی‎مهر در همان دقایق ابتدایی بود، اما همه بازیکنانی که وارد زمین شدند، توانستند انتظارات را برآورده کنند. حضور روح‎الله باقری و کارلوس آلبرتو رودریگز نیز شرایط خوبی برای تیم ساخت. به طور کلی در شب خوبی که مورد حمایت هواداران شهرخودرو قرار داشتیم، بازی را بردیم. همه ارکان تیم عالی بودند و نشان دادیم که یک تیم هستیم. این پیروزی نیز نتیجه کارگروهی بود. هر کجا که من و یحیی گل‎محمدی کار می‎کنیم، کارگروهی در اولویت است. البته بچه‎های ما باید بدانند لیگ همچنان ادامه دارد و هیچ چیز تمام نشده است. شاید این ۳ امتیاز برای تیم‎مان حیاتی بود و همه مردم مشهد را خوشحال کرد، اما کار‌های مهمی در آینده داریم و نباید به همین برد بسنده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *