معلم دربند آمریکایی‌ها را آزاد می‌کنیم

11:53 - 13 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۶۲۷
یک مستند ساز در فضای مجازی نوشت: در روز جهانی معلم یادمان هست که استاد مسعود سلیمانی را که گوشه سلول زندان دیتون آمریکاست. استادی را که به وعده دروغ خدمت به "جهان علم" به آمریکا کشاندند، تا اگر استعدادش را انحصاری و وقف استعمار نکند، دست دیگران را از او کوتاه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مرضیه هاشمی، مستند ساز و خبرنگار در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرده است:
«آنکه با قلم آموخت... کیست؟
مایو کلینیک است؟ هاروارد و استنفورد است؟ شاید اصلا این "الذی" آمریکاست! آلمان است! همه غرب است!
اگر اینطور است، پس چه کسی به ما آموخت علم را، وقتی که همه این‌ها ما را تحریم کردند؟! اگر خاتم سلیمانی دست این‌ها بود، چه شد که ایران با وجود ۴۰ سال تحریم و انحصار علم توسط دشمن طغیان‌گر، بجایی رسید که از بنیاد سلول سلول آن بترسند؟

فردا روز جهانی معلم است و ما یادمان هست استاد مسعود سلیمانی را که گوشه سلول زندان دیتون آمریکاست. استادی را که به وعده دروغ خدمت به "جهان علم" به آمریکا کشاندند، تا اگر استعدادش را انحصاری و وقف استعمار نکند، دست دیگران را از او کوتاه کنند.
یادمان نمی‌رود که استادی که جزو یک درصد دانشمندان برتر دنیاست به جرم خدمت به علم بدون انحصار یکسال به زندان انداختند، تا بدون تغذیه کافی سلامت چشم و شیره جانش را بگیرند و با دریغ کردن حتی نور خورشید بجز دقایقی وجود سبزش را بخشکانند.
روز جهانی معلم است. داناترین و آموزنده‌ترین معلم، نه بورسیه مایو کلینیک است و نه استاد هاروارد؛ و به حول و قوه همین معلم، انشالله آزاد می‌کنیم دکتر مسعود سلیمانی را.»

 

دد

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *